Propagace zdravého životního stylu skrze reklamní předměty



Reklamní předměty mohou posloužit dobré věci ve smyslu změny životního stylu. Je známo, že nejlepší lékař je naše vlastní tělo a mysl, neboť nám různými neduhy a bolístkami dává jasně najevo, abychom se nad tím zamysleli a začali situaci urychleně řešit. Čím lepší máte intuici – spojení s vlastním „duchovním nesmrtelným já“, tím méně děláte chyb a tím lépe vás také intuice vede tam, kde je třeba sjednat nápravu. Tyto informace a spolu s nimi i další konkrétní, věcné poznatky a zkušenosti, lze propagovat vhodnou formou skrze reklamní předměty. Například tím, že v rámci prodeje zboží v sortimentu zdravé výživy rozdáváte nebo nabízíte lidem k prodeji to, co by je mohlo oslovit svou atraktivní vizáží a zároveň důležitými informacemi.

reklamní hrnek

Reklamní hrnky – představte si, že vystavíte ve své prodejně zdravé výživy i keramické hrnky s potiskem, na nichž budou vytištěné některé důležité informace ohledně zásad zdravého stravování. Například tam uvedete, jak velké zlo vyvolává bílý cukr, jaká sladidla mohou tento „bílý jed nahradit“, jaké benefity nabízí Tempeh, pohanka, jáhly či luštěninové pomazánky. Propagační hrnky by mohly vytvořit sbírkovou kolekci a mohou posloužit i jako účelný dárek.

hrnek s potiskem

Kšiltovky, trička, mikiny – v podobném duchu lze propagovat zásady správné výživy i skrze textilie. Kupříkladu potisk triček by mohl být vhodnou motivací na školeních zdravého životního stylu, která pořádají někteří lektoři – výživoví poradci. Lektor si oblékne tričko s popisem aktuálního tématu kurzu a jeho klienti pak na závěr kurzu obdrží jako dárek totéž tričko se stejným potiskem.

Deštníky – na deštník lze také natisknout propagační slogany. Například určené propagaci ořechů a sušeného ovoce, které by se mohlo krásně vyjímat na fotografiích se stručným popisem. Takto propagovat můžete i méně známé potraviny, například celozrnné obiloviny a pseudoobilniny, jako je čirok, amarant nebo quinoa.

Autor příspěvku:

Propagace zdravého životního stylu skrze reklamní předměty



Reklamní předměty mohou posloužit dobré věci ve smyslu změny životního stylu. Je známo, že nejlepší lékař je naše vlastní tělo a mysl, neboť nám různými neduhy a bolístkami dává jasně najevo, abychom se nad tím zamysleli a začali situaci urychleně řešit. Čím lepší máte intuici – spojení s vlastním „duchovním nesmrtelným já“, tím méně děláte chyb a tím lépe vás také intuice vede tam, kde je třeba sjednat nápravu. Tyto informace a spolu s nimi i další konkrétní, věcné poznatky a zkušenosti, lze propagovat vhodnou formou skrze reklamní předměty. Například tím, že v rámci prodeje zboží v sortimentu zdravé výživy rozdáváte nebo nabízíte lidem k prodeji to, co by je mohlo oslovit svou atraktivní vizáží a zároveň důležitými informacemi.

reklamní hrnek

Reklamní hrnky – představte si, že vystavíte ve své prodejně zdravé výživy i keramické hrnky s potiskem, na nichž budou vytištěné některé důležité informace ohledně zásad zdravého stravování. Například tam uvedete, jak velké zlo vyvolává bílý cukr, jaká sladidla mohou tento „bílý jed nahradit“, jaké benefity nabízí Tempeh, pohanka, jáhly či luštěninové pomazánky. Propagační hrnky by mohly vytvořit sbírkovou kolekci a mohou posloužit i jako účelný dárek.

hrnek s potiskem

Kšiltovky, trička, mikiny – v podobném duchu lze propagovat zásady správné výživy i skrze textilie. Kupříkladu potisk triček by mohl být vhodnou motivací na školeních zdravého životního stylu, která pořádají někteří lektoři – výživoví poradci. Lektor si oblékne tričko s popisem aktuálního tématu kurzu a jeho klienti pak na závěr kurzu obdrží jako dárek totéž tričko se stejným potiskem.

Deštníky – na deštník lze také natisknout propagační slogany. Například určené propagaci ořechů a sušeného ovoce, které by se mohlo krásně vyjímat na fotografiích se stručným popisem. Takto propagovat můžete i méně známé potraviny, například celozrnné obiloviny a pseudoobilniny, jako je čirok, amarant nebo quinoa.

Autor příspěvku: